Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Rabu, 28 Mac 2012

PENYAKIT ATKINS

di https://www.facebook.com/groups/kelabdietonline/
nampaknya semua dah kena penyakit atkins dan banyak kemajuan skrg. tahniah2..teruskan usaha!
 haa kau bile lagi...asyik kantoi je.......zzzZZZzzzz raya dah nak dekat ni!!

5 ulasan:

SitiJay berkata...

Takper Bici, tekadkan smangat, heheheh....

Caiyoookkkkk....!!!

Tanpa Nama berkata...

hehe betul2..semalam hampir2 pitam coz hipo..tak pepasal kene bebel ngan mak..ari ni ade nurse kat umah pantau makan..haha

Butterflies berkata...

baru nak join, syiok tgk blog nie... suka bila ada gmbr makanan yg di masak... senang nak follow...

Bicikut berkata...

camneleh nak pitam, air cukup ke??? x cukup makan ke?? atkins boleh makan byk2 ok, jgn takut nak makan

Tanpa Nama berkata...

saya mmg minum banyak air..cuma makan la kurang sikit..coz dlm otak ni set, mkan telor n benda bergoreng high kolestrol..tapi diet telor yang bici ckp tu mmg menjadi..saya dah try..berat mmg turun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers