Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Selasa, 27 Mac 2012

fat penting buat atkins??

Are you having any fat with your meals? Dr. A stated in his books you need fat to burn fat. Also beware of not eating enough your body can go into lockdown or "starvation mode" and will not burn calories efficiently if its not getting the nutrition it thinks it needs.

posted from Bloggeroid

2 ulasan:

jay berkata...

Memang terbukti yg lemak diperlukan utk mbakar lemak, hehehehe...

Tanpa Nama berkata...

ble tak ada satu masalah..nape ah makin turun berat makin rasa gemuk...tension pun ada gak pikir..huwaaaa