Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Selasa, 20 Mac 2012

Day 2 hard core atkins berat 69kg

pagi

tghari
Malam: hati ayam 2 cucuk, ayam goreng dua ketul buang tepung dan kulit

tips nak makan apa time keje or keluar:
1. kedai nasi campur
  • ikan goreng/bakar
  • daging goreng/bakar
  • paru goreng/hati
  • ayam goreng/bakar
  • telur ayam/itik
  • sayur hijau
  • sup(kalau yakin)
 contoh: sayur/ikan/telur air kosong :)
avoid:air asam, kicap, sambal, kuah2, sayur jgn ambil kuat sangat, bahaya makan kat luar ni..xtahu kandungannya.

2. kedai mamak
  • telur separuh masak
  • telur rebus
  • ayam goreng buang tepung
  • sup(tapi jgn sup mamak..ada kanji + tepung)
  • ikan goreng
  • sayur peria
 3. xde kedai
  • bawa bekal, jimat kos..hehe
  • ikan, daging,telur,sayur,ayam,  ikut suka hati korang la..bawa byk sket, bila lapar je makan.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hardcore sesangat -____-"..penah gak buat..mmg btol turun berat lagi cepat..then stop,berat pun jadi lambat turun..timbang pun kat situ je..sakit ati tgk..so nak buat juga la gini..

Faz Fazrin berkata...

Petang... Hati ayam 2 cucuk + ayam goreng 2 ketul

Leyla berkata...

terbaik......nak ikut arr menu ni...heheh jgn mare