Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Ahad, 18 Disember 2011

Percutian menggemukkan..hehe^^ 18 dec 2011


ini gemuk!! maggie!!






so sweett so sweeeet...oh mycikut
 kami tak pergi berdua, kami bertiga, jika kami berdua, yang ke 3 pastinye se...



balik singgah pekena durian plak...ada sebiji..durian dalam durian...
ha..yang ni gemukkkk

5 ulasan:

SitiJay berkata...

Erh... eherm... Perkelahan yg romantik nampak... (walaupn btiga) hehehehe.....

Sekali-sekala, cuti 'gemuk', takper la Bici... lagipn awk memang dah kurus dan tought..!! Nampak macho apaaa......

Heeeeeeeeeeee............

Bicikut berkata...

Macho la sgt..xde org nak pun..

Bicikut berkata...

Macho la sgt..xde org nak pun..

Dzulfikri zulkiflE berkata...

bro...ur fb ape eh? -dzul =D

Bicikut berkata...

hampes punye dzullll...WAHHH SIFU DZUL komen blog caye la,hehehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers