Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Ahad, 11 Disember 2011

10.11.2011..kurus di icity :P

Assalamualaikum....hehe..lame da tak pos...diet pun da stop sikit2...skrg mase untuk makan!!!
semoga korang terus berusaha ok!!!...saya doakan anda berjaya dengan cemerlang...
elak nasi...
elak gula...

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

congrats bicikut!! ure my idol now :D

nak turun kg jga... 72kg - 55 kg in 2months.. possible x?

btw, nak tnya, ayam ada carbohidrat x?

myoliza berkata...

semua mknn ade karbo,..cuma beza ,..byk nga sikit jer,..and low GI or High GI,..sebab tu kena pilih yg berkhasiat.eat healthy , you will loss naturally.

Tanpa Nama berkata...

kak, telur pun ade ke? tp knape ade diet telur? confius sy.. tp alhamdulilah dh trn 4.5kg dh dlm 1week.. :)

jst msh keliru dgn diet telur. mmg berkesan, tp mcm mane berat bdn boleh trn dgn makan telur je?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers