Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Jumaat, 28 Oktober 2011

Seorang kawan da berjaya turun 14 kg dalam masa 39 hari.

Tahniah Ahmad ibrahim!!!!!! x lama lg kau pasti berjaya, tq atkins!!

18 ulasan:

N a d i a berkata...

Wow! Hebat hebat..


Aku jugak yang berjaya NAIKKAN berat badan dengan jayanya! hahahaha (dalam hati sedih)


Hoi jeles sungguh aku. =(

Tanpa Nama berkata...

erm... patut la tk turun2.... sy mkn sate. sate tinggi gak karbonye tu kn???

Tanpa Nama berkata...

bici nape brt sye ssh nak turun ye...rse dah stgh bln wat atkins...tpnye ade chip2 gak lah...he3.....sedihlah bici....

cik jjang berkata...

nak tnyer...for induction 2 weeks ni kan...kene excercise gak k?tenkiu

Aida78 berkata...

bior betul bici cuba up date pix dia sebelum dan selepas boleh...

Syamimi berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Ms^Keli berkata...

Berjaya turun 3kgs after 1st week of induction TAPI constipation sangat teruk. Hazabbb!!!

Ada tips tak?

Tensennyer...nak kurus gak, cam awak..

Hahaha...anyway tq for visiting my blog and drop the comment. Terus tetibe jer on diet Atkins balik.

Sape2 dah try Atkins ni please erk, camner nak avoid constipation yg truk niey. Rasenyer dah minum air more than 3 litres dah.
Heee...

Bicikut berkata...

Nadia....diet balikla...

Bicikut berkata...

Sate ada gula...

Bicikut berkata...

Cik jangg..x pun still leh turun..

Bicikut berkata...

Aida ...ada pic kat fb dia..tpi kena mibta kebenaran dia dulu..t i cuba..

Bicikut berkata...

Keli...sabar...okkkkkkk

Ms^Keli berkata...

Camner nak sbar.. sembelit mane bole sabr2

Bicikut berkata...

Minum air byk2, mkn sayur byk2

Blog Kesihatan berkata...

nak tgk la gambar dia...........inspirasi

Chik Puan Suew berkata...

eh ..eh.. baru perasan incik bici ni satu floor la ... huhuhu nk juga kurus.. bg tipss plzz..

Elis Escada berkata...

bici...sape yg dpt turunkan berat bdn ni?

idayu1976 berkata...

bici, today is the 3rd daya akak kat induction..sok baru nak timbang..teruja..sok akak update berat terkini ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers