Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Ahad, 16 Oktober 2011

Pendakian BUKIT BROGA

jam 5.15 pagi dari pandan mewah kami bertolak ke semenyeh, jam 6.15 pagi kami memulakan pendakian bukit broga, lebih kurang jam 7.30 kami selamat tiba diatas, suasa yang sangat bagus, udara yang nyaman, pemandangan yang sangat cantik, pasti anda adalah manusia yang rugi jika tidak pernah sampai disini. Perjalanan yang cukup mencabar juga, kerana keadaan jalan yang sangat curam, ada yang merangkak, ada yang terduduk-duduk, yang pasti semua orang gembira setelah berada atas….okkkk stop jap…skema sangat ayat2 diatas,hehehe.. ok bici cite sket ape yang ada kat atas tu, kat atas tu ada batu2 yang besar2, lalang2 yang panjang, boleh tgk matahari naik, tapi sayangnya time kami naik tu, awan tebal,so x nampak matahari terbit. Disini memang ramai geng2 photographer datang ambil gambar.siapa datang sini tak bawa kamera, adalah sangat rugi dan akan menyesal seumur hidup , coz anda takkan dapat menikmati suasana macam ni ditempat lain. Bleh jual barang tak kalau cite camni,hehe. Ada satu minah kat atas tu, naik pakai skirt pendek paras peha,bayangkan anda dalam keadaan begitu ketika memanjat bukit yang curam sangat..(naik merangkak, turun duduk)hehehe faham – faham la..tolong jangan pakai macam tu kalau dah tahu nak mendaki bukit, hilang fokus pendaki lain(bici tak,hehe). Ok sekian…apa lagi, set la masa yang sesuai utk pergi, kalau nak ajak bici dan mici pun boleh .thank mici, coz mici yg tahu tempat mcm ni.


PENDAKIAN BERMULA







MICI
Baik- baik turun ye..



Reward diatas kejayaan kami - saje kajang..


p/s: ini adalah aktiviti senaman yang terbaik, saya pasti akan kembali!!

jgn lupe tgk tentang diet telur http://bicikut.blogspot.com/2011/10/berat-turun-18kg-setelah-berdiet-selama.html

3 ulasan:

N a d i a berkata...

choii.

ko pun dah g Bukit Broga?


Ini tidak adil!

Aida78 berkata...

jom jie aa kita g pulak bukit broga kan dekek yo dgn umah kito...

bici bicikut berkata...

jom pi sabtu ni!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers