Mereka sudah berjaya

Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurus, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan dengan "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

inilah caranya -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Jumaat, 30 September 2011

Pizza - haha kurus la kite kalau macam ni selalu 29.9.2011


Arini..ade org jaat belanje pizza..wahahaha sungguh jaat org itu..sapa lagi..mici!
terpakse la makan,  coz xdapat tolak benda yang sedap, yg penting..org belanje,hahaha...
semua menu dibawah..satu pun xleh makan kalau ikut atkins. takpe...slow and steady diet..
coz kite org dah berjaya, korang bile lagi?? semangat2!!

memacam menu diorder..maceh banyak2...sedap gak skali skala makan camni.
Kami puasa ari ni..so ini adalah menu berbuka puasa kami.
esok mici balik kampung..dua hari..hohoho..lonely la..take care
.

air pun sama da...

soap ayamzzzzzz

Spaghetti

pizza..tak sempat amik gambo..da kena ngap,hahaha..lapo2.....

tuang lagi sos tu banyak2,hehehe..tuang jgn tak tuanggggggg
(maniskan..hmm bukan sos tu yg manis..senyuman tu..hehe)

ayam madu...(klu atkins, kena buang kulit ayam ni..sebab dah bersalut madu dan tepung)

p/s: hohoho mici beli baju saiz S tadi..kat jalan TAR...terbaikk!!
______________________________________________

gambar kat opis...stresss stresss..banyak keje.......!!


apa lagi korang nak tahu pasal diet? aku dah kehilangan idea nak share apa..

7 ulasan:

Orked_Ungu berkata...

nak jugaaa kurus cam korang....5 hari start tak makan nasi..insyallah akan kuatkan semangat cam korang

tinta hatiku berkata...

Huh, nampak sangat memang dah kuwus melampau cik mici manis tuh. tahap boleh menyorok di sebalik 2 biji gelas air jewr...

bila la nak tiba time akak plak dapat muat baju saiz S ni....(hahaha! perasan tahap melampau...)

myoliza berkata...

waa,...sakan makan,enjoy your food ya,its a compliments! ;D

Bicikut berkata...

orked - xde la kuat sgt semangat..dapat control x naik berat pun jadi la...

tinta - tinta beli je dulu baju tu..hehe, baru semangat sket nak kurusssss, aa mici kecil, leh sorok kat gelas,wakakakaka

myoliza - skali skala...enjoy sgt!

pengguins berkata...

ala bici...

kalau jodoh tak kemana kan...
(dok asyik puji mici jerk.. heheheh.. ada makna tu...)
yela.. yela.. mici mmg cun sgt..

Tanpa Nama berkata...

Salam, saya dah beratkin 5 hari mmg ada penurunan, tapi nak Tanya sikit, kenapa kepala saya selalu sakit aje ( x sakit sgt) mmg mcm tu ke. Any way thanks atas semua info

Bicikut berkata...

pengguins - thanks...hope...

anonymous- kepala sakit? cuma minum air banyak2, stress x dapat makan nasi kut.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers