Mereka sudah berjaya

Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurus, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan dengan "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

inilah caranya -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Khamis, 8 September 2011

menu hari ini adalah seperti berikut

sup campur meletup cheras..sekian.........bersama mici...
berat skrg = 69kg, turun skilo...

7 ulasan:

N a d i a berkata...

wahlaweii..


dah turun sekilo! Aku gak masih di takuk itu.. adoi ai.. kena makan sup campur setiap hari lah nampak gaya nihhh..


+________+

tinta hatiku berkata...

Bicikut...!! Kerana awk akak dah turun 4kg tau...

Terima kasih kerana menjadi inspirasi akak untuk turunkan berat badan.. (^___^)

BTW, tunjuk le sesekali gambo mici tu... nak ler kenal...
;p

Bicikut berkata...

cayalah tinta!! teruskan okeh! good luck! gambar mici? hehe...ade la...kat post lepas2..

Bicikut berkata...

nadia..xkan ko nak ketinggalan..hehe..rush2

MushroomCute@Mariea berkata...

Kerana ray tak hengat diet..telah naik 4 kg...wakakaka..tp dah start balik diet..dah turun 1.5 kg...semangat nak diet balik setelah dpt balas dendam time raya

Bicikut berkata...

teruskan la..sy slow2 je..malas nak diet..tensen

xnez berkata...

Dah cuba diet ni sebelum posa hari tu, turun 2.6kg, lepas raya naik lagi 1.2kg.. huhu, sekarang berusaha juga.. blog yg best & evident yg nyata..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers