Mereka sudah berjaya

Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurus, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan dengan "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

inilah caranya -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Rabu, 28 September 2011

Kebaikan bermain skipping

1. Lompat 10 minit = berjalan selama 8 minit.
2. Lompat selama 1 jam = membakar 1000 kalori
3. kuatkan hati,jantung & dapat turunkan kolestrol
4. Mengawal tekanan darah & mengurangkan risiko sakit jantung.
5. Untuk mengatur pernapasan
6. Menurunkan berat badan dengan cepat
7. Melatih otot kaki, dada, tangan dan bahu

8 ulasan:

syahirooAhmad berkata...

apa beza n melompat ala2 skiping tanpa menggunakannya tali skiping tersebut? sama tak? tak pandai skiping, asyik tersangkut kat kaki je.. tak pandai.. :D

tinta hatiku berkata...

Akak masa giler excercise dulu pon, tiap ari skipping 100 kali (tapi sangkut2 la..). memang body rasa cergas semacam jer masa tu...

Hmmm... sama cam syairoo tu, tringin jugak nak tau, takbleh ker lompat jer tanpa guna skipping? baru tak sangkut2... heh heh ;p

Fara Ada berkata...

kalau lompat tak pakai tali skipping kat mananya nak kuatkan otot tgn dgn bahu? hehehe..tu la peranan tali skipping tu sebenarnya..hehe tiba2 menyampuk....
sangkut2 pun xpelah...asalkan rajin meng-skippingkan diri kalau nak banding sy yg sgt MALAS...teruk betul!..hehe

Bicikut berkata...

shirooo - lebih kurang je..selalu gak lompat2 tanpa tali, tangan tu kasi depa, pastu lompat2, lagi cepat nadi berdenyut lagi bagus

tinta - klu lama x buat memang sangkut2, tapi klu bersenam ni memang badan rasa cergas sket.klu x senam rasa mandom je,ahahaha

fara - xpayah, ang da kurusss

zakiah hanin zahari berkata...

Tips hubby sy lompat pakai tali lembu yg berat tu lg cpt kurus kui3.berat gler

sicuteiman berkata...

sy pun buat skipping. tp selang2 la. bukan tiap2 hari. msalah dulu dah buat atkin... pastu stop sbb rya. memang ke laut. bila nk smbung balik memang berchenta la. susah gilerrrr. hihi. esok nak start secara berhemah. seminggu dah buat tp xberhemah sgt. start esok la buat secar berhemah. 15kg tuk hilang ni.

bici bicikut berkata...

Bila da stop..memang malass

ummi nur berkata...

Salam...sy bru nk try diet atkin ni..doakn sy berjaya ye..1okg nk buang ni...huhu.wt mse ni ari2 sy skiping..memg best..bdn sgr je..moge2 mmbntu utk buang lmk2 sy..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers