Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Selasa, 2 Ogos 2011

Tips pinggang ramping walaupun gemokkkkkkkk

sit up hari2...setiap masa yang terluang..
cuba tengok kat youtube, banyak cara nak kempeskan perut.

yang paling penting, jgn makan nasi!!!

9 ulasan:

Tilot berkata...

makan nasi sikit je boleh kan? hihihi

Rosh berkata...

setakat ni ttp mkn nasi walaupon sikit... hehehe...

Faz Fazrin berkata...

makan nasi sikit pun xleh...nasi punca utama muncit, selain garam

OrkedUnggu berkata...

betul tu bicikut..dulu orked puasa nasi selama 4 bulan memang betul2 lost 9kilo...tapi...raya penyebab aku gemok balik muahahaha

amaniammar berkata...

betul bro..sit up buat tiap malam b4 bedtime....

bkn nak bgga..walau x 6 pax..tp flat tummy r juge...

buat sikit2 tp teknik yg betul..

N a d i a berkata...

I ♥ nasi so much!

I ♥ sit up & lunges tOo.. how? ;p

Faz Fazrin berkata...

orkid- klu xmakan nasi,roti,gula,leh turun 25kg 2 bulan tau

Faz Fazrin berkata...

amani,melalui info terbaru,utk dpt 6pax,kena buang lemak kat perut melalu senaman kardio.

Faz Fazrin berkata...

nadia- melalui bacaan,nasi sumber card yg x bagus,mudah di tukar menjadi gula,seterusnya menjadi lemak. Kurangkan atau elakkan. Sit up kena tambah senaman kardio,kardio tu senaman pecah kan lemak