Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Sabtu, 20 Ogos 2011

Tips: masa sesuai timbang berat badan

hari ni aku x turun berat, mungkin semalam salah makan, aku bedal ayam goreng dua ketul dengan tepungnya sekali...hehehe..

aku memang jenis timbang hari2, terutamanya sebelum tidur dan bangun tidur, so boleh maintainkan berat badan.
bila ada penurunan baru kita lebih bersemngat, kalau tiada, kita bleh cuba maintain sedaya upaya dan kita sedar apa salah kita, itu salah satu cara supaya kita tak mudah putus asa, yang penting tiada kenaikkan!...bayangkan kalau kita diet seminggu, pastu baru timbang, takde penurunan plak, ape rase???sakit hati???? penat??putus asa??? bagi aku, baik kita timbang hari2 untuk kita lebih memahami badan kita..sekian terima kasih..sekadar pandangan..

2 ulasan:

MushroomCute@Mariea berkata...

Saya pon jenis timbang hari2...supaya tak terleka..kalau satu hari tak der penurunan tahulah sndiri dah terbabas dr tarck so, leh terus masuk baris balik. Kalau nak tunggu seminggu harus terbabas jauh...huhuhu

Bicikut berkata...

betul tu, tu la yg aku cuba maksud kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers