Mereka sudah berjaya

Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurus, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan dengan "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

inilah caranya -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Jumaat, 12 Ogos 2011

menu 11.8.11

berbuka di pizza.spegeti separuh,ayam madu 2 ketul,air kosong. Hancuz,hehe. Lagi 6kg je lagi target,payah betul la saat2 akhir ni,asyik langgar pantang. balik umah wat sit up,lompat2 200kali,angkat dumbell 30kali utk naikkan metabolisma.

3 ulasan:

Ummi Ammar berkata...

Bici, lompat2 200 kali tu lompat cam mane ek? lompat bitang ke? terigin nak buat ni.. lompat dengan anak2 barulah best..

Bicikut berkata...

lompat2 separuh bintang je, bagi denyutan nadi laju, bila laju, saje naikkan metabolisme utk pecahkan lemak2 berlebihan,hehe

MushroomCute@Mariea berkata...

spagetti? boleh ker?? ish ish ish.. Mush ada lg 4.6kg untuk sampai berat normal...harap2 raya ni tercapailah berat normal tu..mmg dah saat2 akhir ni lambat sungguh penurunannya ek..siap ada turun naik lg...sabar jer laaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers