Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Isnin, 22 Ogos 2011

Kejutan untuk diri sendiri 21.8.11

Arini aku ke the curve, buka pose aku melantak ayam goreng mcd + kentang goreng + air mineral...
haaa bukan tu yg aku terkejut..
aritu aku ada citer pasal saiz baju aku kan, kalau lum baca leh tgk sini
arini aku gi sane sbb ingat nak beli suar raya...pilih2 last2 berkenan satu seluar ni.sebelum ni aku pakai saiz 32, tapi da longgar, aku agak2 maybe saiz 30, so aku cari la saiz 30...tapi xde saiz 30...yang ada cuma 29, so aku try je la saiz 29......tetiba aku terkejut! aku dah leh pakai saiz 29,wakakakakaka.... tak pernah aku terfikir nak dapat pakai suar angka 2 tu masa aku gemuk dulu..maklum la dulu pakai 38, tu pun kadang ketat..
yess yess aku dah dapat pakai suar 29, target aku dapat pakai saiz 28 plak,hehe!., baru leh pakai suar levi's original kan,hehe.(kalau mampu) hope 1 day aku dan mici dapat capai impian.   aku lebih semangat utk kurusssssssss!   tapi...yg tak bestnye..semua baju dan seluar aku kena beli lain(takde duit,wawawawa)
jangan lupa baca post pasal beras k

17 ulasan:

Elis Escada berkata...

perrgghh..ni yg jeles ni..nk kuwus jugak...

10 berkata...

tips jimat belanja : baju/suar lama leh p oter kt kedai...

Kehelan berkata...

Still pakai seluar lama, pakai ngn tali pinggang

aullea berkata...

wow 29?????

kalah yg pompuan ni.. adehh

pearls.. berkata...

saiz 29 tu...

mmg marveles laa...

huhuhu.. aku jerk still saiz 36... bila la nak cecah angka 2 gak.. mimpi la tu...

amaniammar berkata...

H.E.B.A.T!!!!!

eceh....tahniah ni jeles ni...

Bicikut berkata...

elis - cuba la

10 - takleh nak adjust da..kalau oter pinggang, sampai ke bawah nak kena adjust.

kehelan - pakai ngan tapi pinggang leh, tapi berkedut2 kat pinggang,hehe.

aullea - :)

pearls - cuba la diet atkins, bentuk badan cepat berubah

amaniammar - jeles +++ hehe

MushroomCute@Mariea berkata...

2 minggu lepas gatai beli jeans baru saiz 30..dulu 32/33..
Sekarang ni dah longgar dah plak saiz 30 tu. Dah saiz 29/28 gamaknya Mush ni..hehehhe

Bicikut berkata...

sama la kita mush..asyik kena beli suar baru,sbb x jangka akan turun lg saiz pinggang,padahal baru je beli sgt2.. Pokai2

Elis Escada berkata...

tgh usaha la ni..tp lmbt glew...stresss... :(

Bicikut berkata...

timbang hari2 :)

Orked_Ungu berkata...

Bici..amik la lemak2 daku yang lain...huhuhu bestnyaaa

N a d i a berkata...

cis. benci aku. hahahahha

farah wahidah bt abd wahab berkata...

oh tidakkkkkkkkkkkkkkk !!!!!!!!!! pinggang fa lg besar dari fazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Tilot berkata...

ye la..ye la..asyik turun je bici ni... uwaaa...saya pun x smpai 29 lagi pinggang.. jeles!

Bicikut berkata...

orked - tak rela i nak amik lemak2 u..hehehe

nadia - benci benci benci,haha

farah - dapat saiz 28 pun jadi la, aawww

tilot - hope dapat aku dapat kekal kan..hehe takut gak t lepas raya naik lik!!

Tanpa Nama berkata...

baru start atkins diet ari ni..sekarang 66kg, target 50kg..insya Allah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers