Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Khamis, 11 Ogos 2011

gemok2..wawawawa

berat xturun..sbb xpantang carb..dulu mkn byk berat still turun.maknanya carb sgt penting mempengaruhi penurunan berat badan. Azam baru! No more carb!

4 ulasan:

Ina Jaie berkata...

try and error... sy selalu try tapi selalu fail

myoliza berkata...

huhu,..betul tu,..badan kita mmg sensitip carbs kan,..bila amik nasik,..mesti payah nk turun, cam dulu2...progress turun makin slow.

Faz Fazrin berkata...

hati tak cekal macam dulu,huhu..x sabar nak capai target, leh makan manis2,hehehe!

Faz Fazrin berkata...

hati tak cekal macam dulu,huhu..x sabar nak capai target, leh makan manis2,hehehe!