Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Ahad, 14 Ogos 2011

Gambar terbaru 11.8.2011

 Sebelum
 
Selapas

6 ulasan:

amaniammar berkata...

H.E.B.A.T

no more double chin bro....


Keep it Up...
Ramai le awekss...dok menjeling lepas ni....
pixa kasi senyum le skit...tu je berubah dari dulu...

Ummi Ammar berkata...

memang H.E.B.A.T la bro.. diet Free x perlu bayar apa apa... wah, bila dah kurus, nampak macho..

Bicikut berkata...

amani - menjeling la sgt,hahaha

ummi - thanks. free je..bayar air mineral je, sebab kat umah air dia xelok, biasala KL,hehe

tinta hatiku berkata...

Wah, Bicikut...

Makin terserlah kehenseman dan memachoan awk...

Sah sah pasni ramai ler awek yg offer nak jagi gf awk....

MeL berkata...

gud job! :)

Bicikut berkata...

tinta - ade ke?


mel - ty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers