Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Rabu, 17 Ogos 2011

17.8.11 baju saiz S sudahhhhhhhhhhh

tadi sy ke sogo, ramai giler org...murah2...yg bestnye...dah bleh pakai baju saiz S, hehehehe..
tgk jenama..semua sama je sy beli..sbb potongan 80%, hehehe. akhirnya........sonoknya dapat pakai baju saiz S,hahahahaha!.........tadi berbuka dengan 3 batang hotdog je, disebabkan berat lambat turun, terpaksa guna cara extremmm...wahahahahaha janji turun dulu, sbb nak maintain senang nanti. nak turun perlukan pengorbanan!..ok jgn putus asa! hope korang semua kuat semangat! 

ni blog salah sorang pengikut atkin yang berjaya http://rahsiaaku-myoliza.blogspot.com/

7 ulasan:

Unknown berkata...

Tahniah tahniah...Saya pon dah dpt pakai saiz S. Semalam gi shopping baju raya. Try punya try berjaya pakai Kebaya Nyonya saiz S. Rasa nak menjerit2 melompat2 dalam fitting room.. hahahaha..memang seronok sgt

pearlsweets berkata...

waa...

bici.. dah saiz S ek..
aku still saiz xxl loo...

Faz Fazrin berkata...

marie- tahu takpe..rase macam nak guling2,hehehe!

pearls - cepat2 diet.jgn patah semngat!

My MiRa berkata...

huhuhuhuhu


mira singgah sini ya

Gettin'newConchita berkata...

congrats bici :)

myoliza berkata...

fuyooo,...bici,..dah saiz S.taniah..

berbuka 3 ketul hotdog jer,..huhu,..jgn extreme sgt, sbb time posa metabolisma low,..takut hilang berat tu,..otot (muscle),..bukan lemak, info ni akak baca dr sususejat....sbb rugi klau hilang muscle weight...yg penting setiap kali kita mkn ade sumber protein (lauk)+ low carbs (dr sayur)

neway,..congrats. dgn atkins pasti boleh.

Faz Fazrin berkata...

ada baca gak pasal tu.tp target biar turun je dulu berat,otot jaga dgn buat latihan otot,mcm angkat berat. Insyaallah leh maintain.