Mereka sudah berjaya

Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurus, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan dengan "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

inilah caranya -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Isnin, 15 Ogos 2011

14.8.2011 penurunan ke 70KG


Sekian Terima kasih :-p

11.8.2011
langgar pantang, makan kek sgt manis!!
 happy birthday....ilu mici..

6 ulasan:

amaniammar berkata...

H.e.b.a.t(20x)

mudahan bulan keberkatan ini dapat beri keyakinan dan usaha yg lebih

keep it up bro

myoliza berkata...

taniah,bicikut.
chaiyok! chaiyok!

Bicikut berkata...

dah sebulan...baru turun 2 kg je bulan ni...sbb selalu langgar pantang carb...diet ni memang xleh langgar pantang langsung la kalau nak cepat..ahhh tensen!

myoliza berkata...

bicikut,..saya wat entry awk kt blog,..testimoni yg berjaya dgn atkins,..;D

myoliza berkata...

betul tu,..akak,pun dok maintain x kurus2,..asyik ponteng jer,..huhu

Bicikut berkata...

atkins..kena pantang betul2!! hasilnya puas hati, kena kuatkan semngat! haizzzzz.......susah tul lagi 5kg ni, dah 2 bulan baru turun dapat 3kg turun, masa mememula buat 2 bulan dapat 20kg turun!,haha. so..ape2pun atkins tak bersalah..diri sendiri yg bersalah,hehehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers