Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Jumaat, 8 Julai 2011

Ayat-ayat naikkan semangat aku

kata2 azimat,bila kawan2 lama jumpa aku:
  1. ko sakit ke?
  2. aku ingatkan sape tadi(haha sampai tak kenal, maklum la aku x pernah kurus)
  3. ensem la ko skr(maknanya dulu xensem,hhaahaha)
  4. perut dah takdela skrg( dulu perut maju ke depan)
  5. slim la skrg
  6. ko makan ubat kurus ape?(sbb cepat sgt turun)
satu lagi last.......7.  ko nak kawen ke? (soalan aku xleh nak jawab,huhu)

semoga korang bersemangat untuk terus kurus!

6 ulasan:

N a d i a berkata...

hahahaha..


sekarang dah jadi makin bersemangat lah ni?


lorhh.. ingatkan dah kawen. bagus-bagus nanti dah kawen, ada anak tade nak termengah tak boleh kejar anak. hehehehe..

Bicikut berkata...

betul2,hahaha single,awww

Tanpa Nama berkata...

bagus bici

N a d i a berkata...

hahaha.. single but not available kot? hehehe

Bicikut berkata...

semestinya!

cahaya berkata...

suri tak timbabf berat badan pun sb rumah tak der penimbang.nak g pasaraya kata kwn penimbang bukannya blh dipercaayi 100% huhu..

takat nu mmg kwn kata badan dah kembang..jadi kena pikir cara nak kurus je...sedaya blh..pastu sampi diri dah puas hati nak pakai selaur saiz M dah blh mugkin suri akan stop dari diet ni huhu..


semoga sy akan dpt berat badan yg ideal..amin utk tuan rumah semoga maju dan berjaya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers