Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Isnin, 11 Julai 2011

amacam, ade berani?? jom diet..

8 ulasan:

N a d i a berkata...

cis.

Bicikut berkata...

mengape cis??hehehe..jeles la tuuu

AlinNilsa berkata...

nape dah kurus sangat...sgt cemburuuuuuu

N a d i a berkata...

ha la. jeles!

Alin, jangan puji dia lebih-lebih. Nanti dia kembang hidung. hahahaa

Bicikut berkata...

muahahaha...macam tau tau je korangkan...ni yg semangat nak diet lagi ni!!

ariana8733 berkata...

wahhh..best nye, nak krus gak..tp, asik nak mkn je ni..huhuhu..

aullea berkata...

cis jugak.. buat 6pax plak lepas ni bici..udah-udah ler diet tu hehe(dengki kan?)

Bicikut berkata...

tgh usaha keras la ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers