Mereka sudah berjaya

Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurus, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan dengan "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

inilah caranya -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Jumaat, 3 Jun 2011

3.6.2011 79kg


akhirnya turun juga berat aku...huhuhu...akhirnya..lebih kurang 9kg lagi kena turunkan berat badan? rasa2 dapat ke dalam sebulan ni? yup..try!!!!!!!
lagi petua nak cepat kurus..
minum air banyak2, tapi, sejam sebelum tido, jgn minum air ok?
sbb bleh dapat penyakit paru2 berair
pagi: telur 2 biji, ikan goreng 2 ekor

4 ulasan:

aullea berkata...

wah..saya sangat kagum & x percaya u boleh buat dalam ms sesingkat tu..!!!

amazing sgt!! teruskan usaha!

faz berkata...

skrg lagi 9kg, dah makin slow2..huhahhahaa

AlinNilsa berkata...

huhuhu...salah tarikh kot kat atas tu mungkin 3 jun kan...wow...semakin kurus...best...dapat badan kurusss

faz berkata...

betul tu, silap tarikh, dah tukar dah,hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers