Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Ahad, 17 April 2011

Menu diet Atkins

9 ulasan:

cahaya berkata...

bagus teruskan..saya ingt nak makan daging tapi tak tahu daging apa..kena cari pas ni cap daging tu hee..

NMH berkata...

alamak memanh kena betol2 pantang laa ek..means kena beli lauk jela kat kafe fakulti..aishh

Faz Fazrin berkata...

cahaya - beli daging kat pasar je la.hehe

NMH - haah, kena makan lauk je...

Tanpa Nama berkata...

lambatnya saya jumpa blog ni.....anyway tq mr blogger perkongsian yg amat berguna

Tanpa Nama berkata...

sy buat diet atkins ni...bru 2 hari..hsilnye pun x tau lg sbb x timbang skrg berat 60....kalau boleh nak jdi 53....urm...tp bile buat diet ni mmg selalu lapar ke????

Faz Fazrin berkata...

sepatutnye tak lapar,. sebab boleh makan banyak mana pun awk suka.;

hasizz berkata...

tauhu jenis tauhu mcm mana ek? and kalau mayonis lady choice boleh ? hot dog?

Unknown berkata...

daging ayam dan daging kembu ni 0 g carb kan tp sehari boleh makan berapa potion? 2 ketul ke 3 ketul ker

azlia berkata...

nk diet gak!!!